Akademie ControllinguOficjalny Partner

RODO


OBOWIĄZEK INFORMACYJNY NA PODSTAWIE ARTYKUŁU 13 RODO

I. Kto jest administratorem Państwa danych osobowych? 

Administratorem danych gromadzonych w związku z korzystaniem ze strony internetowej flowbi.pl jest FLOW PSA z siedzibą przy ul. Pamiątkowej 2/23, 61-512 Poznań NIP: 7831873562, tel.: (+48) 888 800 695, KRS: 0001015520, REGON 524338584, e-mail kontakt@flowbi.pl.


II. Jak się z nami skontaktować, by uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu Państwa danych osobowych?


Należy skontaktować się z wyznaczonym przez nas inspektorem danych osobowych. Pod adresem e-mail: kontakt@flowbi.pl, adresem pocztowym: Inspektor Ochrony Danych FLOW  PSA., ul. Pamiątkowa 2/23, 61-512 Poznań lub numerem tel.: (+48) 888 800 695. 


III. Skąd mamy Państwa dane?

Otrzymamy je od Państwa, jeśli skontaktują się Państwo z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej lub formularza kontaktowego, podane dane osobowe zostaną automatycznie zapisane.

IV. Jaki jest cel przetwarzania Państwa danych osobowych przez spółkę?

Przetwarzamy Państwa dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do obsługi kierowanych do nas zgłoszeń (np. przez formularz kontaktowy) i kontaktowania się z Państwem, w tym w celach związanych ze świadczeniem usług.

Przetwarzamy Państwa dane osobowe w celach wskazanych poniżej, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Spółki, którym jest:

  • monitorowanie aktywności oraz wszystkich innych użytkowników, obejmującej np. wyszukiwanie słów kluczowych oraz zarządzanie aktywnością na stronie internetowej https://flowbi.pl/,
  • prowadzenie wobec Państwa działań marketingowych i sprzedażowych, w tym prowadzenia marketingu bezpośredniego własnych usług Spółki;
  • kontaktowanie się z Państwem, w tym w celach związanych z dozwolonymi działaniami marketingowymi i sprzedażowymi, poprzez dostępne kanały komunikacji, w szczególności i za Państwa zgodą - przez e-mail oraz telefon;
  • przeprowadzenia badań i analiz na naszej stronie internetowej https://flowbi.pl, między innymi pod kątem jej funkcjonalności, poprawy działania czy oszacowania głównych zainteresowań i potrzeb odwiedzających;
  • obsługa Państwa próśb przekazywanych w szczególności działowi obsługi klienta oraz przez formularz kontaktowy;
  • organizacja programów lojalnościowych, konkursów oraz akcji promocyjnych, w których możesz wziąć udział;
  • windykacja należności; prowadzenie postępowań sądowych, arbitrażowych i mediacyjnych;
  • prowadzenie analiz statystycznych;
  • przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych.

V. Jakie uprawnienia mają Państwo wobec spółki w zakresie przetwarzania danych osobowych?

Gwarantujemy spełnienie wszystkich Państwa praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych.

Z uprawnień tych mogą Państwa skorzystać:

  • w odniesieniu do żądania sprostowania danych: zauważą Państwo, że dane osobowe są nieprawidłowe lub niekompletne;
  • w odniesieniu do żądania usunięcia danych: Państwa dane nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane przez Spółkę; cofną Państwo swoją zgodę na przetwarzanie danych; zgłoszą sprzeciw wobec przetwarzania danych; Państwa dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem; dane powinny być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub dane zostały zebrane w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną oferowanych dziecku;
  • w odniesieniu do żądania ograniczenia przetwarzania danych: zauważą Państwo, że dane są nieprawidłowe – mogą Państwo żądać ograniczenia przetwarzania danych na okres pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych; Państwa dane nie będą nam już potrzebne, ale mogą być potrzebne Państwu do obrony lub dochodzenia roszczeń; lub wniosą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu ustalenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po naszej stronie są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
  • w odniesieniu do żądania przeniesienia danych: przetwarzanie Państwa danych odbywa się na podstawie zgody lub umowy zawartej z Państwem oraz, gdy przetwarzanie to odbywa się w sposób automatyczny.
  • Mają Państwo prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez nas Państwa danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (adres: Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

VII. W jakich sytuacjach mogą Państwo sprzeciwić się wobec przetwarzania danych osobowych? 

Mają Państwo prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Państwa danych osobowych, gdy:

  • przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu lub dla celów statystycznych, a sprzeciw jest uzasadniony przez szczególną sytuację, w której znaleźli się Państwo,
  • Państwa dane osobowe przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym są profilowane dla tego celu.

VIII. Komu udostępniamy Państwa dane osobowe? 

Państwa dane osobowe udostępniamy podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług drogą elektroniczną, czyli takim, które zapewniają usługi płatnicze, kredytowe, ubezpieczeniowe, wykonują usługi konsultingowe lub audytowe, wspomagają obsługę użytkowników naszych serwisów, wspierają promocję ofert, współpracują w ramach kampanii marketingowych. Możemy przekazać Państwa dane osobowe organom publicznym walczącym z oszustwami i nadużyciami.

Ze względu na konieczność zapobiegania wykonywania pewnych funkcji na naszych platformach robotom internetowym, stosujemy mechanizm Google reCAPTCHA do sporadycznego badania, czy zachowania użytkowników nie noszą znamion zachowań robotów. W takiej sytuacji możemy ujawnić Google LLC adres IP.

IX. Jak długo przechowujemy Państwa dane osobowe? 

Przechowujemy Państwa dane osobowe przez czas obowiązywania umowy zawartej z Państwem, a także po jej zakończeniu w celach:

  • dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,
  • wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,
  • zapobiegania nadużyciom i oszustwom,
  • statystycznych i archiwizacyjnych,
  • maksymalnie przez okres 10 lat od dnia zakończenia wykonania umowy.

Przechowujemy Państwa dane osobowe dla celów marketingowych i sprzedażowych przez okres obowiązywania umowy lub do momentu wniesienia przez Państwa sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, w zależności od tego, które z tych zdarzeń wystąpi wcześniej.

X. Czy przetwarzamy Państwa dane automatycznie (w tym poprzez profilowanie) w sposób wpływający na Państwa prawa? 

Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania), jednakże nie będzie to wywoływać wobec Państwa żadnych skutków prawnych lub w podobny sposób istotnie wpływać na Państwa sytuację. Profilowanie danych osobowych przez Spółkę polega na przetwarzaniu Państwa danych (również w sposób zautomatyzowany), poprzez wykorzystywanie ich do oceny niektórych informacji w szczególności do analizy lub prognozy osobistych preferencji oraz zainteresowań niezbędnych do prowadzenia działań marketingowych.